Είναι γνωστό ότι υπάρχει εκεί έξω ένα μέρος του κοινού που αποκαλείται Influencers. Μα, ποιοι είναι αυτοί;
Influencers είναι άτομα κλειδιά ή τύπος ανθρώπων. Αυτό το σύνολο συνήθως επηρεάζει πιο έντονα άλλους ανθρώπους ή ασκεί μεγάλη επιρροή σε ένα σημαντικό ακολούθων τους. Στο σύνολο τους, προσανατολίζουν τις τάσεις του αγοραστικού κοινού και της αγοράς, γύρω από τις δικές δραστηριότητες.
Στοχεύοντας λοιπόν σε τύπους ανθρώπων, θα δούμε συνοπτικά 6 προτάσεις για τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες στα social media.
Κάνε συγκεκριμένο το στόχο σου
Αρχικά, θα πρέπει να προσδιορίσεις πως αυτή σου η καμπάνια ταιριάζει στους εταιρικούς σου στόχους. Κάθε κανάλι παίζει το δικό του ρόλο στην παρουσία σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κάθε ένα από αυτά απευθύνεται σε συγκεκριμένα κοινά. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τους Influencers.
Με την βοήθεια τους μπορείς να προωθήσεις
- Προώθηση περιεχομένου
- Λανσάρισμα προϊόντος
- Δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου
- Ενδοεταιρικές επικοινωνίες
- SEO
- Διαχείριση κρίσης
Αποφάσισε ποιο είναι το τέλειο influencer προφίλ για την επιχείρηση σου και την καμπάνια σου
Οι άνθρωποι αυτής της κατηγορίας έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη πολλών άλλων χρηστών και μπορούν να προτείνουν ή και να παροτρύνουν έμμεσα το κοινό τους
Οι Influencers που θα επιλέξεις θα πρέπει να είναι:
- Άνθρωποι με πολύ μεγάλο αριθμό ακόλουθων
- Σχετικοί με το κοινό σου
- Να φαίνονται αληθοφανής ή ακόμα καλύτερα να είναι!
- Να είναι ενεργοί στα social media σε τακτικό και συχνό βαθμό
- Να έχουν σχετικό ύφος και στυλ με την επιχείρηση σου
Ανακάλυψε ανερχόμενους influencers
Εύκολο! Βρες ποιος μιλά για την επιχείρηση σου online. Χρησιμοποίησε για αυτήν σου την έρευνα hashtag, Λέξεις κλειδιά και ανακάλυψε ποιοι είναι υπεύθυνοι για την δημοτικότητα σου.
Επικοινώνησε μαζί τους
Από την στιγμή που έχεις εντοπίσει αυτά τα άτομα, μπορείς να τα πλησιάσεις ευθέως και να γνωριστείς μαζί τους. Μάθε τα πάντα για αυτούς πριν την συνάντηση. Σημείωσε τα πάντα και έλεγξε πως μπορείς να προσαρμόσεις τα νέα αυτά δεδομένα στην δική σου καμπάνια
Επιβράβευσε!
Όταν μιλάμε για ανθρώπους που μπορούν να επηρεάσουν κόσμο και την ανάπτυξη μιας σχέσης μαζί τους, αυτόματα το μυαλό μας πάει στην πληρωμή τους με χρήματα. Αυτό δεν είναι απαραίτητο πάντα. Σαφέστατα και είναι πιθανό μια μορφή συνεργασίας να είναι εμπορικού τύπου αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που η «ανταλλαγή» έγινε με την παροχή ειδικών εκπτώσεων ή προσφορών. Τον τρόπο ανταμοιβής αυτών των ανθρώπων, θα το υποδείξει η ταυτότητα τους και η έρευνα που έχεις κάνει για αυτούς. Ένας inluencer θα μπορούσε να παρακινηθεί με την προοπτική να αυξήσει τους followers του, να αποκτήσει αξιόλογο περιεχόμενο για τα media του, να κερδίσει μεγάλες εκπτώσεις για εκείνον και το κοινό του, να ζήσει νέες εμπειρίες κοκ.
Μέτρησε τα αποτελέσματα σου
Ήρθε η ώρα της κρίσης. Όταν η καμπάνια σου τελειώσει, μέτρησε τα αποτελέσματα βάση των στόχων που είχες ορίσει στην αρχή. Έλεγξε αν όντως σου απέδωσε τόσα όσα περίμενες και αν σε συνέφερε οικονομικά αυτή ή προσέγγιση. Εστίασε στα Impressions, στα comments και στα shares για να ελέγξεις το brand awareness.
Ο εντοπισμός και η «χρήση» ανθρώπων που ασκούν επιρροή σε μεγάλο αριθμό followers, αποτελεί μια ακόμα στρατηγική προώθησης της επιχείρησης σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αξίζει σίγουρα τον κόπο, αν σκεφτείς μόνο ότι σε ένα προφίλ, υπάρχουν αμέτρητοι πιθανοί νέοι πελάτες. Αξίζει τον κόπο να το κοιτάξεις, δεν νομίζεις;